Heeft u een vraag? Wij helpen graag! 0416-342012
0

Bestelprocedure

Stap 1 : Oriëntatie

De aanschaf van een fiets is een flinke investering, daar wilt u goed over nadenken. Een gedegen oriëntatie hoort daar natuurlijk bij. Op onze site vindt u uitgebreide informatie bij alle producten zodat u een duidelijk beeld krijgt van de voordelen en nadelen van de producten. Zo vindt u eenvoudig de fiets die past bij uw persoonlijke situatie. Het is ook mogelijk om meerdere producten te selecteren en deze met elkaar te vergelijken in één overzicht (vink het vakje naast vergelijk aan en u ziet bovenaan de pagina de vergelijking).

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 2: Keuze maken

Wanneer u zich op een goede manier georiënteerd heeft is het tijd om een definitieve keuze te maken. Op welke fiets fietst u de komende jaren rond? Wanneer u de keuze gemaakt heeft, kunt u de fiets eenvoudig bestellen. Dit doet u door het product te selecteren en vervolgens de juiste framemaat en eventueel kleur. Daarna klikt u op bestellen.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 3: Bestellen

Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. U heeft uw gewenste fiets geselecteerd en bent zeker van uw keuze. U klikt dan op de oranje bestelknop en u ziet dat het product in uw winkelwagen wordt toegevoegd. U ontvangt een overzicht van uw winkelwagen en kunt dan kiezen om de bestelling door te voeren of nog even verder te winkelen (wellicht wilt u nog een accessoire toevoegen). Indien u klaar bent om uw bestelling af te ronden drukt u op bevestigen. U wordt dan doorgestuurd naar het besteltraject waar u uw gegevens achterlaat.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 4: Betalen

Wanneer u de bestelling geplaatst heeft dient u deze enkel nog betalen alvorens uw bestelling in behandeling wordt genomen. Betalen kan bij Matrabike op vele manieren. Wanneer u uw bestelling betaald heeft, ontvangt u van ons een betaalbevestiging. Kiest u voor de betaalmethode overschrijven of rembours, dan ontvangt u deze bevestiging niet. De bestelling wordt nu door ons in behandeling genomen. 

Betaalmogelijkheden

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 5: Bezorgen

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Tijdens het bestelproces heeft u de gewenste leverdag aangegegeven.

Heeft u een accessoire of kinderfiets (tot maat 24 inch) besteld dan wordt uw bestelling door DPD bezorgd op de aangegeven dag. U ontvangt van ons een track en trace nummer zodat u de bestelling via de website van DPD kunt volgen.

Heeft u een fiets besteld, dan wordt deze bezorgd door onze transportpartner Van de Hoef. De leverdatum kunt u in het bestelproces aangeven. Op de dag vóór levering kunt u vanaf 19:00 het tijdstip van de levering bekijken. U vult hiervoor uw postcode en huisnummer in. Zorg er altijd voor dat u op het aangegeven tijdstip thuis bent. Een extra levering moeten wij namelijk in kosten brengen (kosten hiervoor zijn € 25,-) Zorg er daarom voor dat u op de datum en het tijdstip aanwezig bent.

Track and Trace

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 6: Veel fietsplezier

U heeft uw fiets ontvangen. Nu rest ons niets meer dan u heel erg veel fietsplezier te wensen!
Wij vinden het erg leuk wanneer u uw ervaring wilt delen met andere klanten.
Dit kan via de reviewsites van EkomiTrustpilot of Kiyoh.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Stap 7: Na uw bestelling

Kunnen wij u na ontvangst van uw fiets nog ergens mee helpen, dan zijn wij altijd bereikbaar via onze klantenservice:

(0031)-(0)416-342012

of

Via Het Contact formulier

Bent u niet tevreden met uw aankoop en heeft contact met onze klantenservice niet tot een oplossing geleid? 
Dan vinden wij dit erg vervelend, maar wij leren graag van onze fouten. Vult u dan ook ons contact formulier in.

 

Klantenservice 0416-342012 Openingstijden: 09:00 - 17:00
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012