Heeft u een vraag? Wij helpen graag! 0416-342012
0

Klachtenafhandeling

Een klacht? Dat is vervelend!

Erg vervelend zelfs, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een klacht heeft over onze service.
Indien u er niet uitkomt met onze klantenservice kunt u altijd een officiële klacht indienen via deze pagina.

Wij nemen klachten erg serieus en behandelen iedere klacht daarom met de grootste zorg.
Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijk antwoord op uw klacht.

Wilt u een klacht indienen?
Dan kan dit via: ons contact formulier of u kunt uw klacht per post naar ons verzenden:

Matrabike Retail B.V. 
Gompenstraat 21
5145 RM Waalwijk
T.a.v. afdeling klachtenafhandeling

P.S. Vermeldt in de correspondentie altijd duidelijk waar de klacht over gaat en op welk ordernummer deze klacht betrekking heeft.

Toch nog niet helemaal tevreden? Leg uw klacht voor aan de geschillencommissie thuiswinkel
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenservice overzicht

Klantenservice 0416-342012 Openingstijden: 09:00 - 17:00
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012