Alle fietsen gratis bezorgd
9 winkels
Klanten geven ons een 8
0
Elektrische Fietsen Sportieve fietsen Stadsfietsen Accessoires Winkels Service
Terug > Alle elektrische fietsen Elektrische damesfietsen Elektrische herenfietsen Elektrische mountainbikes Elektrische vouwfietsen UITVERKOOP
Terug > Alle sportieve fietsen Elektrische mountainbikes Mountainbikes Racefietsen Hybride fietsen Transportfietsen Kinderfietsen
Terug > Alle stadsfietsen Damesfietsen Herenfietsen Sportieve stadsfietsen Transportfietsen Omafietsen Vouwfietsen Moederfietsen Opafietsen Kinderfietsen Jongensfietsen Meisjesfietsen
Terug Fietstassen Fietsmanden/kratten Fietszadels Fietsstandaards Fietspedalen Fietsstoeltjes Kinderfiets Onderdelen Fietshelmen Fietsverlichting Fietssloten Voordragers UITVERKOOP Fietscomputers Fietsonderhoud Fietspompen
Terug Matrabike Outletstore Matrabike Apeldoorn Matrabike De Bilt Matrabike Hoofddorp Nederland Matrabike Rotterdam Matrabike Rijswijk Matrabike Waalwijk Matrabike Mariaheide (Veghel) Matrabike Reet (BE) Matrabike Sint Martens Latem (BE)
Terug Framemaat berekenen Order status Veel gestelde vragen Reparatiestatus Bestelprocedure Betaal opties Bezorging Retour procedure Contact Blog ANWB Fietsverzekering Fietsplan Garantie Montage handleiding Klacht aanmelden

Klachtenafhandeling

Een klacht? Dat is vervelend!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze service of een product. Wij willen u graag verder helpen en een gepaste oplossing vinden.
Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen: u kunt mailen naar klantenservice@matrabike.nl, ons contactformulier invullen of uw klacht per post naar het volgende adres versturen:

Matrabike Retail B.V. 
Gompenstraat 21
5145 RM Waalwijk
T.a.v. afdeling klachtenafhandeling

Wij nemen klachten serieus en behandelen iedere klacht daarom met de grootste zorg. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijk antwoord op uw klacht. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen. 

P.S. Vermeldt in de correspondentie alstublieft altijd duidelijk waar de klacht over gaat en op welk ordernummer deze klacht betrekking heeft.

Komt u er met onze klantenservice niet helemaal uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie thuiswinkel, via sgc.nl. of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenservice overzicht

Klantenservice 0416-342012 Ma t/m Vr 8:30 - 20:00, Za 10:00-16:00
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012