Alle fietsen gratis bezorgd
Winkels in Nederland en Belgie
Klanten geven ons een 8
0
Elektrische Fietsen Sportieve fietsen Stadsfietsen Accessoires Winkels Service
Terug > Alle elektrische fietsen Fongers E-bikes Elektrische damesfietsen Elektrische herenfietsen Elektrische moederfietsen Elektrische mountainbikes Elektrische transportfietsen Elektrische vouwfietsen Elektrische fatbikes Elektrische bakfietsen Elektrische driewielers
Terug > Alle sportieve fietsen Mountainbikes Racefietsen Gravelbikes Kindermountainbikes
Terug > Alle stadsfietsen Damesfietsen Herenfietsen Transportfietsen Kinderfietsen Fongers Romet Stokvis
Terug Fietstassen Fietsmanden/kratten Fietsstoeltjes / Kinderzitjes Smartphonehouders Kilometertellers Spatborden Bakfietskussens (Bak)fietshoezen Fietssloten Fietshelmen Fietsverlichting Fietsstandaarden Fietspedalen Fietszadels Voordragers Bar-ends Acculaders Displays Accu's Motoren Fongers boek
Terug Nederland Matrabike Waalwijk Hoofdkantoor en Experience center België Matrabike Reet Matrabike Sint Martens Latem
Terug Framemaat berekenen Veelgestelde vragen Reparatiestatus Bestelprocedure Betaalmogelijkheden Bezorging Afmontage Retourprocedure Over ons Contact Cadeaubonnen Blog Fietsenwiki ANWB Fietsverzekering Fietsplan Garantie Gebruiksaanwijzing E-bike Klacht aanmelden

Klachtenafhandeling

Een klacht? Dat is vervelend!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze service of een product. Wij willen u graag verder helpen en een gepaste oplossing vinden.
Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen: u kunt mailen naar klantenservice@matrabike.nl, ons contactformulier invullen of uw klacht per post naar het volgende adres versturen:

Matrabike  
Gompenstraat 21
5145 RM Waalwijk
T.a.v. afdeling klachtenafhandeling

Wij nemen klachten serieus en behandelen iedere klacht daarom met de grootste zorg. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijk antwoord op uw klacht. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen. 

P.S. Vermeldt in de correspondentie alstublieft altijd duidelijk waar de klacht over gaat en op welk ordernummer deze klacht betrekking heeft.

Komt u er met onze klantenservice niet helemaal uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie thuiswinkel, via sgc.nl. of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenservice overzicht

Klantervaringen

Klantenservice 0416-342012 Ma t/m Vr 9:00-17:00, Za 10:00-16:00
Zoeken

Vul een productnaam, merk of eigenschap in.

Winkelwagen

U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Kunnen wij u helpen?

0416-342012