Het is prettig en veilig rijden, mits voorzichtigheid in de bochten. Maar door het snel en veilig remmen gaat het bochtenwerk vlot. Omdat de batterij in een apart vak zit dat je langs buiten bereikt hoef je je laadbak niet leeg te maken om ze mee te nemen. De grootte van de bak valt een beetje tegen door de vaste bankjes, maar eigenlijk meer door het gebruik doe je er meer en meer in . Dan is het van was hij maar iets groter, dat heb je eigenlijk met alles wat handig is dat je plaatsgebrek krijgt.


